Tuesday, June 05, 2007

No call yet

Just wanted to check in and say that there has been no call yet. It's 6:44 pm now and I have been told that the call may come tomorrow since we're in Canada.


Also, when we get the call we only get her name, birthday and province. We get pictures and the medical report a week or so later when all the files have been reviewed and translated. I have been told that our agency also calls the SWI (Social Welfare Institutes (orphanages)) to make sure that the children proposed are still in good health and that there are no problems. Even thought I'm dying of jealousy of those of you who already got the call AND the pictures, I am confident that my agency knows what it's doing.


Thank you all for the wonderful comments - I'm feelin' the love people!!

20 comments:

Mark & Michelle said...

I know what I will be doing tomorrow - checking back here every 15 minutes!!

cougchick said...

Ooooh. How exciting!!!! I can't wait to hear the news!!!

Colleen said...

YUP! That is the way ours went. Call on Tuesday and Saturday we got the package. (could have gotten it Friday but I was in stupid Florida and couldn't get home quick enough). YAY YAY YAY for you!!!! Whoo--hooo!! Do you have ANY idea how many times I am going to be on your blog tomorrow!!!??? Your's and Lisa's!

PromiseKeepersDaughter said...

Turn all the phones up to the loudest ring and if you leave the house forward all your calls to your cell! We'll be waiting.

Lisa and Doug said...

I'm jealous of them too! I will be happy to get the call tomorrow though. I don't think either of us will sleep tonight! Thinking of you!

Janet said...

Hang in there. WAITING for tomorrow.......Can't WAIT to hear!

Doris & Dan said...

So exciting!!! Tomorrow bette fly by!

Keep smilin!

C.J. said...

I can hardly wait to hear of the news reaching you!!!

Jewels of My Heart said...

I remember waiting for THE call..... Hopefully tomorrow will be your day....
Sweet, Sweet, Sweet dreams of your baby love.

Catherine said...

YEAH!!!!! It won't be long now! Gonna be stocking your blog tomorrow for sure!

Wheeee...doing the happy dance!!

Jennifer "Jenny" said...

Exciting stuff! Can't wait to see and read your good news :)

Lisa and Shane said...

I can fell your excitment... not long now...

carrie said...

Can't wait to hear...lord knows when we will find out here..even BLAS doesn't know about this set of referrals.
My patience is sorely tried...

Donna & Joe said...

I just saw the RQ post this morning about 11/7 being IN!!! I'm SOOOO happy for you! Can't wait to see the pictures.

Come on phone, ring, ring, ring!!!

Donna :)

L & J said...

I'm checking your blog today as much as I usually check RQ! LOL!
Ring phone RING!!!!!

tracy said...

Waiting with you! How very exciting!!!

Refresh...refresh...refresh!!!

Research-China.Org said...

Congrats on your pending referral!! When you are ready to purchase her finding ad (with a picture earlier than her referral photo!) come visit us at www.research-china.org.

Have a quick and safe trip to China!

Brian

eggrolls and chopsticks said...

So, I'm guessing you won't be sleeping tonight. LOL

SO excited and will probably break the computer tomrrow as I keep whacking refresh to hear your fabulous news.

RoLo said...

I cant wait to see your post with your news about Naomi:)

Ms. Dragonfly said...

Oh hey, that's so awesome. I've seen you around but i don't thinkI've stopped by before. I heard the news and am so happy for you. I love good news like that.
You must be just buzzing inside! Ring phone ring!